niedziela, 27 listopada 2011

Szkuać miłości

Chcesz widzieć mój świat?
Nie pokaże go
Nie wiem kto ty jesteś nie wiem dokładnie kto?
Przedstaw no i nie kryj się
Ja w tę chwile znajdę cię
Choćby w lasach się chowałaś
Choćby tuż za rogiem stałaś
i do ucha mi szeptałaś
Że ja głupi że zabawny
A ja mówię mit to dawny!
Ona patrzy ze zdziwieniem
Oj ty jesteś dużym leniem
Dużym? może nie zaprzeczam
Tego kłamstwa się wyrzekam
Jam jest szczery ja uczciwy
Ja nie jestem już ten chciwy
Choć cię szukam w górach w lasach
Szukam tu w dzisiejszych czasach
Nie znajduje, nie widuje
Niczym życia ci nie truje
Chce cię znaleźć tak prawdziwą
Szczerą piękną i uczciwą
Kruchą serem charakterem
Dam ci ode mnie dziś tak wiele
Dam ci całe serce moje
Połączymy się w nie w dwoje
I zostańmy dziś dla siebie
Bo ja będę kochać ciebie
Lecz gdzie mam cie szukać miłości ty moja
Szepnij mi słówko gdzie odpowiedz twoja
Czemu się kryjesz czemu śmiejesz
Złymi krokami mego serca nie zachwiejesz
Bo kiedyś cię znajdę i w sercach razem swych będziemy
I szczyt najwyższych gór zdobędziemy
Lecz to będzie kiedyś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz